fredag 3 juli 2015

Äntlgen....



... ledigt, sol och värme!

Detta blir inget långt inlägg, vill bara tala om att jag lever! Tänk att jag har efterlängtad semester, det har varit en tuff vår så det är välbehövligt med lite ledighet. Men jag har varit ledig i snart en vecka och har väl inte riktigt landat ännu. Vad jag har gjort denna vecka och vilken dag det är vet jag inte men det är kanske positivt.... Jo, jag har varit i boden en dag och haft lite tillverkning!

Nu kan jag även njuta av mitt nya fina plank (det andra föll i höststormen) som min kära far och mor har fixat med hjälp av en snäll farbror! Jag tycker det blev superfint iallafall, jag gillar den gråa färgen mot de vita stolarna!


I år har jag för ovanlighetens skulle valt en färgmix av pelargoner (jag som brukar hålla mig till vitt och rosa). Jag tog en av varje färg allt ifrån rött via aprikos till ljusrosa, tycker det blev kul. Allt är planterat i en zinkbalja (förstås) Tyvärr har de inte mått så bra av allt regnande men nu hoppas jag att de ska blomma för fullt när de får lite sol också!

Jag ser även fram emot att min luktärt ska blomma, det är en specialare med cremefärgade blommor och den ska visst lukta honung, får se om det stämmer!

Ha en trevlig helg!
Kram
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar