söndag 28 mars 2010

Just nu...


...skiner vårsolen!

Igår var jag på Symässan i Malmö, köpte lite "göra själv" smyckedetaljer, mönster och lite tyger till kuddar. Det blev även ett besök på det stora möbelvaruhuset och min favorittygaffär Stoff och Stil.

Där köpte Dottern kapptyg och jag köpte tyg till två klänningar och en kjol. Detta ska min kära mor sy, hon är pensionär och behöver ha något att göra!

Nu går vi in i påskveckan, jag gillar påsken!

Man är lite ledig, äter god mat och träffar familj (min syster kommer och hälsar på några dagar)och vänner helt utan krav. Förhoppningvis blir det lite vårsol så man kan skaffa sig lite fräknar.

Visar mina ägg som jag gjorde färdiga imorse. Ska fixa lite ris och hänga dem i, fast jag tycker det är väldiga fina i sin ask. Har även gjort lite andra ägg som jag kommer att visa senare.




Pyntade även min ljusbricka med lite fjädrar och ägg. Som ni förstår är jag inte så förtjust i det färgglada påskpyntet, fast det är fint hos andra. Därför gör jag det på mitt sätt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar