onsdag 16 oktober 2013

Onsdags...

... mys!

Ja, det är fortfarande lite för långt mellan inläggen, men så kan de bli när inspirationen lyser med sin frånvaro !

Hösten har kommit på allvar, men det gör mig ingenting. Jag gillar ju hösten! Hög klar luft och fantastiska färger, jag har precis kommit in från en liten "friskluft" promenad. En annan sak som är skönt med hösten är att man kan kura ihop sig i soffan, tända ljus och bara vara utan en massa måsten! (Fast jag kanske borde......)


På tal om ljus, jag är så glad för min nya ljuskrona. Jag gillar att den ser ut som om den legat i ladan ett par decennier, lite rostig, sned och vind! Den blev perfekt över mitt matbord, där det har saknats något efter det att jag tog ner kristallkronan. Så den tänder jag på kvällarna, nej inte varje kväll ...

Men till helgen kommer den definitivt tändas, då kommer dotter och svärson hem på besök. De har inte varit hemma sedan augusti, det är jag som varit hos dem. Så jag ser fram emot en helg med bland annat loppisbesök och fika hos mormor och morfar!

Ha en fortsatt bra vecka!
Kram
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar