måndag 7 oktober 2013

Mysiga...

... Måndag!

Idag är det Mysiga Måndag, igen! Fast idag var det en härlig morgon att köra till jobbet. Havet låg spegelblankt och Ryssberget lyste i alla höstfärger med solen som strålkastare!

Förra veckan gick i ett rasande tempo. Jag hade en härlig lördag (5/10)  hos dottern med gardinupphängning, shopping och mys som följdes av en lugn söndag! I torsdags hade vi personalsamkväm på mitt ena jobb med mig som regissör (med allt vad det innebär). Vi hade mordgåta och temat var "Raggarmord". Alla kom i tidsenliga kläder, jag hade fixat mat som passade temat och mordet blev löst. Det var en jätterolig kväll!

I helgen tog jag mamsen på en liten runda i vår lilla stad och som vanligt (eftersom vi har så trevliga butiker) hittade jag en del att piffa hemmet med. Det var inga stora saker, men ofta behövs det inte som mycket för att få en förändring!


Jag köpte bland annat de här fina hjärtana i smide, det ser ut som om de legat ett tag för de har en ruff och rostig patina som jag gillar! Just nu fick de piffa upp skåpet i matrummet!

Ni vet väl att ni även kan följa mig på Instagram, sök efter "franmittkok"! Är nog lite flitigare där än här för tillfället *fniss*!

Ha en bra vecka, så hörs vi!
Kram
Susanne 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar