lördag 8 februari 2014

Det som göms i snö...


... kommer upp i tö!

Ännu en vecka i rasande tempo och med ett ostadigt väder. Men idag lyser solen och snön smälter fort och vad hittade jag inte i rabatten som hade gömt sig väl under all snön. Jo, underbara snödroppar som talar om att det finns hopp! Och visst märker man av att det är lite ljusare vissa dagar när man kör hem från jobbet!

Pratade med mina "bodenkollegor" i veckan och de är redan i full gång med sin tillverkning inför sommarens försäljning och jag har inte ens börjat tänka på det. Men det är kanske dags... För även om det känns långt borta, tills vi öppnar i början av juni, så vet vi hur fort tiden går!


Så jag hoppas dessa snödroppar kan ge mig lite inspiration så jag åtminstone kan börja skissa lite på vad jag ska hitta på. Lite av det gamla kommer jag att göra men man vill ju ha lite nytt också. Så det är det jag ska ägna helgen åt förutom titta på en massa härlig sport från OS förstås! Sen blir det lite bakning och smyckestillverkning också eftersom jag har lite beställningar!

Ha en härlig helg!
Kram
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar