lördag 1 februari 2014

In...


...snöad!

Hörde på stan att folk börjar undra varför jag inte uppdaterat min blogg på länge, ja, de var till och med lite oroliga. *fniss*. Men det är så att jag har bara gått i ide under januari. Det är en månad som jag inte är så förtjust i och all denna snö som har kommit under veckan har inte gjort saken bättre. Visst är det kul för barnen och det ger skön känsla av tystnad men nääää, denna gången var det inte min grej!

Men vilken tur januari är slut nu och vi är inne i februari, kanske inte heller den min favoritmånad men det går åt rätt håll i alla fall! Och idag är det plusgrader och snön har redan börjat smälta! Men jag vill ha lite sol också.

Nej nu får det vara slut med gnällandet. Februari har börjar bra med besök av dottern, visserligen jobbar hon hela helgen men vi hinner ändå umgås lite. Som en tur på stan för att få lite inspiration, men nä, den lyser också med med sin frånvaro!


Lite nytt har det dock blivit i köket, i form av de fina och praktiska burkarna som pryder skänken i köket. Det är mycket som är ändrat på den men jag är inte riktigt färdig ännu så ni får bara se en del idag. Men mer utlovas!

Nu ska jag och dottern ta en fika innan hon ska till jobbet igen!

Ha en fortsatt trevlig helg!
Kram
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar