tisdag 6 januari 2015

Ut ur...


... idet!

Nu har björnen börjat vakna och så smått börja krypa ut ur idet! Efter den härliga julhelgen med mycket gott och trevligt sällskap gick jag i lite i ide, det var välbehövligt. Med andra ord så har jag varit hemma och gjort ingenting.... Tyvärr gick dessa dagar väldigt fort och jag hade mycket som jag borde gjort!

Julen åkte ut redan nyårsdagen, lika roligt som det är att plocka fram det, lika skönt är det att ta bort det och se framåt. Och sen har jag ju nästa stora grej att ordna med; nämligen dotterns 25-årskalas som ska firas hos mig nu på lördag! Så det är lite att planera....


Jag brukar passa på att ändra om lite i inredningen (de små detaljerna) när jag plockar bort julen, den enda nackdelen är väl att det inte finns så mycket nytt i butikerna så här i början av januari! Då gäller det att leta i gömmorna, dessa fina fjädrar hittade jag i skåpet, de fick nytt liv i en liten vas som jag ställde i fönstret. Jag blev nöjd....

Imorgon är det åter vardag igen... Vi hörs snart!
Kram
Susanne


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar