fredag 27 september 2013

Läs...


... hörna!

Ja, nu var vi där igen! Fredag och sista helgen i september, vad är det som händer med tiden? Jag hinner inte med just nu, vill så mycket...

I förra inlägget skrev jag att jag hade haft turen att komma över ett halvmånebord som jag så länge velat ha. Det hade sin givna plats i matrumshörnet där jag sedan tidigare har en gammal fåtölj. Min tanke var att bordet skulle målas eftersom brunt inte tillhör mina favoritfärger när det gäller inredning. Men nu har bordet stått där i ett par veckor och det liksom smälter in och sen vänjer man sig. Nu har jag svårt att bestämma vilket jag ska, måla i en snygg grå färg eller låta det vara som det är. Bordsskivan har ju ett så härligt slitage och har varit med om så mycket, hmm får fundera lite till...


Den gamla öronlappsfåtöljen är ett loppisfynd som har flyttat runt lite i huset. Min tanke var att den skulle kläs om, men i väntan på det fick den en provisorisk klänning, och den sitter fortfarande på! *fniss*

Imorgon bär det av till dottern och svärsonen i Skåneland igen. Svärsonen fyller år sen står det även lite annat på agendan  (läs shopping)!

Jag hade tankar på att göra ett lite längre blogguppehåll, men så fick jag en så snäll kommentar på bloggen som värmde och gör det värt att fortsätta. Så ni får stå ut med mig lite till! Men som ni har märkt så kommer inte inläggen lika ofta, ibland blir det bara så!

Ha en gosig helg och njut!
Kramar
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar