fredag 6 september 2013

Vilken tur...


... jag har!

Jag har världens bästa familj! Idag när jag kom hem från jobbet vid tolvtiden, trött och lite irriterad, var det full aktivitet hemma hos mig! Min syster (som är himma över helgen igen) och pappa var i full färd med att klippa mina vildvuxna buskar och träd på uppfarten och även klippa gräset. Mamma hade putsat mina fönster och hängt upp mina nya gardiner i köket! Gissa om jag blev överraskad men framför allt jätteglad! Visst har jag världens bästa familj?!


Jag blev supernöjd med mina nya gardiner och jag har även klätt om köksstolar och soffa, jag visar mer från köket vid ett annat tillfälle! Jag blev givetvis även jättenöjd med klippningen av buskar, träd och gräs!

Imorgon tar jag hela gänget med mig och tar en tur till Skåneland och hälsar på dottern och svärsonen. Lite shopping ska vi nog också hinna med och sen är det inbokat en middag på stan innan vi åker hem igen! Jag längtar efter att få träffa dottern och svärsonen!

Ha en fantastisk helg!
Kram
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar