fredag 10 januari 2014

Ingen vanlig...

 ... dag!

Idag är det ingen vanlig dag, det är dotterns födelsedag! Det är första gången i hennes 24-åriga liv (usch det fick mig att känna mig gammal) som jag inte firar tillsammans med henne den dagen hon fyller år. Inget tisslande på morgonen med paket och frukost på sängen. Men jag hoppas och tror att svärsonen har skött sig idag och tagit över den uppgiften!


Men imorgon ska jag få fira henne istället och det blir första gången i deras egna hem! Så i eftermiddag har jag slagit in presenter som hon inte önskat sig! Det är så roligt att göra personliga paket, fast en av presenterna var svårinslaget så det fick bli en dekorerade påse istället!

Det är skönt att det är helg igen för det har varit en intensiv jobbvecka. Helgerna och ledigheten som varit känns redan långt borta.

Ha en skön helg!
Kram
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar