lördag 18 januari 2014

Vinter...

... vitt!

Jaha, den veckan försvann i ett nafs. Fråga mig inte vad jag har gjort för det kommer jag inte ihåg. *fniss* Jo, en sak kommer jag ihåg; i måndagskväll hade vi "bodenträff"! Vi tanter som är kvar i hantverkskollektivet träffades för att börja planera inför sommaren. Men jag ska erkänna att det känns långt bort, särskilt nu när vi fått vinter också. Men träffen har ändå satt igång lite skapandetankar men än så länge finns de bara i mitt huvud. Hoppas de kan bli verklighet också!


Julen har varit borta länge hos mig men min vita amaryllis som blommade första gången till första advent är på gång igen. Men för att få en vinterkänsla istället, så fick planterade jag om den tillsammans med vita stenar och ljuvliga videgrenar. Det blev den känslan av vårvinter jag var ute efter! Den fina "glaskrukan" med vackert monogram är också ny!

Ha en skön fortsättning på helgen!
kram
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar