söndag 5 januari 2014

Tillbaka...

... till verkligheten!

Hej mina vänner! Nej, jag har inte blivit kidnappat eller försvunnit, jag har bara tagit lite ledigt!

Jag hoppas ni har haft en skön jul, ett härligt nyår och framförallt en avkopplande ledighet! Själv har jag inte gjort många knop, den mesta tiden har tillbringats i favoritfåtöljen med en bra film eller en god bok och lite onyttigheter! Sen har jag förstås umgåtts med familjen eftersom både dotter och syster har varit hemma. En tur till Malmö har det också blivit, vi (jag och syrran) var ju tvungna att köra ner med dotterns alla julklappar (fniss)! Så allt som stod på "attgöralistan" står tyvärr fortfarande kvar!


Nu har jag slängt ut julen, vilket känns skönt. Även om jag saknar det härliga ljuset som gran, stjärnor och stakar sprider. Men jag fick nya fönsterlampor av tomten så det ska nog kunna ersättas! Lite  nygammalt på köksbordet fick det också bli. En vårlig primula med fint papper istället för kruka, en flaska som ljusstake, en mossig gren och annat smått och gott pryder nu fatet istället!

Nästa vecka är det tillbaka till verkligheten! (kan inte bestämma mig och det är bra eller dåligt)
Ha en trevlig trettondagsafton!
 kram Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar