lördag 14 juni 2014

Sommar...


... piffat lite!

Idag är jag faktiskt lite trött. Det har varit en väldigt intensiv vecka med långa arbetsdagar, som alltid veckan innan skolan slutar! Sen sommarflyttade dottern hem i veckan, och då har vi så trevligt på kvällarna att det är svårt att komma i säng! (och så är det ju fotbollen förstås)


Förra helgen städade jag och sommarpiffade lite i mitt vardagsrum. Det blev nya rutiga kuddar och en ny ljusbricka på bordet. Brickan, lyktorna och den fina glaskupan med fat hittade jag i en lokal butik till ett väldigt bra pris. Brickan var egentligen svart men med lite vit kalkfärg (min nya favorit) så blev den lite mer somrig och den fick det där lite slitna utseendet som jag gillar. Jag blev väldigt nöjd! Det behövs inte så mycket för att förändra ett helt rum.

Denna helgen ska jag inte stå för försäljningen i Boden (fast jag borde nog ägna mig åt lite tillverkning) så därför ska jag umgås med dottern hela dagen. Vi börjar väl som vanligt med en loppisrunda, det var ett tag sedan, för att sen blir det en runda på stan! Fast idag blir det ingen fika hos morföräldrarna, för där var vi igår och firade lilla mamsen. Vem vet, vi kanske tar fikat någon annanstans....

Även om jag inte står i Boden (fniss) så kan jag rekommendera ett besök, varför inte passa på att handla lite avslutningspresenter!

Ha en riktig avkopplande helg!
Kram
Susanne


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar