lördag 21 juni 2014

Dagen...


... efter!

Jisses, vilken vecka! Den började med en intensiv jobbmåndag med två underbara skolavslutningar i kyrkan på kvällen och därefter trevligt personalsamkväm. Upp igen på tisdagsmorgon för att hämta tårtor till nästa personaltrevlighet: den traditionella tårtfikan innan skolavslutning nummer tre. Även denna var jättetrevlig och firades utomhus, för denna gång hade vi vädergudarna på vår sida. Onsdag var en lång arbetsdag och i torsdags var jag lite ledig, men då stod det handling och städning på schemat. Och igår var det midsommarafton. Puh!



Jag hoppas ni hade en midsommarafton som ni vill ha den! Själv stod jag i Boden ett par timmar och kvällen firades med god mat och dryck tillsammans med mina hjärtan!

Så idag är man lite trött men snart ska jag köra ner till Hällevik igen för att stå för försäljningen i Boden! Ni är hjärtligt välkomna, idag är det öppet mellan 11.00-16.00!

Ha en fortsatt härlig midsommarhelg!

Kram

Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar