onsdag 10 september 2014

Ny...


... målat!

Oj, insåg att det var längre sedan jag skrev något än jag trodde, men nu är jag här!
Det har varit mycket jobb och lite inspiration, men nu känner jag att det börjar bli kul att "greja" lite hemma igen!

I helgen svämmade det nästa över av inspiration; jag putsade fönster och bytte gardiner i tre rum (visar sen) och gjorde lite höstmysigt!

Trogna läsare kanske kommer ihåg mitt halvmånebord som jag fick tag i förra hösten och alla sa till mig att jag absolut inte skulle måla det och jag lydde, tills nu. Det kändes inte rätt, jag gillade inte den bruna färgen. Så nu har jag målat det med en varmgrå kalkfärg och sen vaxat det med vit vax. Men jag lät alla skavanker och slitningar vara kvar så det har inte förlorat sin karaktär. Jag blev supernöjd! Nu känns det rätt....

Den fina flaskan som pryder bordet hittade jag i en lokal butik och den var som gjord att pryda mitt "nya" bord, färgen passar perfekt till!

Nu lovar jag att det inte ska dröja lika länge innan nästa inlägg, jag måste visa mina nya roliga köksgardiner...

Ha en fortsatt bra vecka!
Kram
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar