söndag 22 mars 2015

Plötsligt...


... händer det!

Jag tänker inte be om ursäkt för för min frånvaro på bloggen, det är sånt som händer... men nu är jag här  i alla fall! *fniss*


Förra helgen fick jag ett ryck och bestämde mig för att jag ville ha nya gardiner i köket och de skulle matcha min nya turkosa bricka på bordet! Så jag tog mamsen med mig och åkte till närmaste tygaffär och där fanns det; det som skulle bli mina nya gardiner!



Så nu har jag "vårat" i köket! Gardinerna innehåller mycket färg för att vara jag, så det tar nog ett tag innan jag vant mig. För färgglada är de, lite galna och det finns en hel de turkost i dem, De har en härlig vintagekänsla över sig som jag gillar och de matchar...

Nya taklampor blev det också, Tänk att en sådan liten sak kan förändra ett helt rum!

Ha en bra vecka!
Kram
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar