fredag 8 februari 2013

Roligt och ...


...sorgligt!

Jag vill bara tala om att jag lever. Om förra veckan gick fort så gick denna ännu fortare så jag har inte hunnit (eller orkat) med något bloggande  !

Imorgon går flyttlasset med dotterns möbler och packlådor. Det gör mig både glad och ledsen, glad för att hon ska få eget boende och bli sambo (man kommer ju själv ihåg känslan) och ledsen för att det blir tomt utan henne. Visserligen ska hon inte flytta till världens ände men tillräckligt långt bort för att man inte kan ses så ofta. Hon har varit borta under veckorna nu med, så jag är van, men nu är det annorlunda! Men sånt är livet...


Egentligen skulle jag visat bilder på mina små snödroppar som kommit upp i rabatten men den eländiga snön förstörde mina planer så ni får nöja er med reprisbilder! *fniss*

Min kära syster är "himma" på besök från huvudstaden så ikväll blir det familjemiddag hos föräldrarna. Hon har åkt 60 mil för att hjälpa till med flytten (det var väl snällt) Så vi kommer säkert att har roligt (vi är lite knäppa när vi är tillsammans) samtidigt som vi bär lådor och möbler, packar upp, hänger gardiner och gör allt annat som hör till när man flyttar!

Ha en härlig helg!
Kram
Susanne




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar