torsdag 8 augusti 2013

Smyg...


... start!

Jaha, då var man igång på allvar igen. Fast jag smygstartar lite med att arbeta tre dagar denna vecka! Men nästa vecka då börjar det på riktigt för då kommer även resten av personalen. Men jag ser fram emot att få träffa alla igen!

Trots jobb har denna veckan varit extra rolig. Min syster är på besök från Huvudstaden, så kvällarna har tillbringat hos mamma och pappa, med goda middagar och mycket skratt och tokigheter! Igår kväll hade vi vår årliga minigolfdrabbning och det är på blodigt allvar *fniss*! Denna gången testade vi nya banor i en fantastisk miljö, men det gick inte bättre för det! Men roligt hade vi och årets vinnare blev mamma, men det var hon värd! Ikväll ska vi på bio och se någon action film, men eftersom dottern övertygade mig att det var många snygga killar med så kunde jag väl följa med *fniss, fniss*!

Även lite prytteltillverkning har klämts in på schemat eftersom det i helgen är Jazzfestival i lilla Hällevik. Då invaderas samhället och vi räknar med mycket besökare i den lilla Boden! Själv ska jag stå där på lördag om ni har vägarna förbi!


Min lilla fjärilsbuske, som bara var en pinne när jag fick den, har tydligen också  tyckt om den varma sommaren för den den växer så det knakar. Så nu jag har massor av vackra fjärilar på besök, och eftersom den står precis nedanför min veranda så njuter jag av dem varje dag!

Ha en härlig helg, så hörs vi!
Kram
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar