fredag 8 november 2013

Trevlig...

 ... helg!

Så var det fredag igen, härligt! Och en stundade helg som jag tyvärr inte kan jag inte tillbringa på det sätt som jag hade behövt på grund av en arm och axel som inte är så bra. Så både fönsterputsning, trädgårdsarbete och städning får skjutas på framtiden!


Så i helgen ska jag bara ta det lugnt och läsa alla härliga julmagasin som jag köpt på mig men inte har hunnit läsa så noga! Jag kunde inte låta bli att köpa denna vita hyacint, som nu hänger i en zinkstrut i köket. Som en påminnelse vad som komma skall *fniss*! Vi får se om jag får ännu mer inspiration i helgen!

Fast just idag så känns det långt borta med advent och jul när det är tolv grader varmt ute och strålande sol och blå himmel!

Ha en härlig helg mina vänner!
Kram
Susanne




1 kommentar: