lördag 2 november 2013

Vi tänder...


... ett ljus!

Denna veckan har tiden inte gått lika fort, vilket har varit skönt. Det beror kanske på att det inte har varit lika hektiskt på jobbet och att jag varit lite ledig! För det kan ju inte bero på stormen vi hade i veckan, det blåste ju lite grann *fniss*. Hoppas ni klarade er utan några större men. Det ända som åkte i backen hos mig var mitt plank på skyddade min uteplats och tyvärr gick det inte att rädda, och sen var det lite uppställt i trädgården!

Denna helgen är min syster hemma på besök, vilket är jättemysigt, även om anledningen kunde varit lite roligare. Men det ska nog bli bra det med! (vi tar det en annan gång) Så idag blir det en liten utflykt även om vädret kunde vara lite bättre, just nu är det väldigt grått och regnet öser ner hos mig!


Idag är det Alla helgons dag och vi tänder ljus och tänker lite extra på de som inte finns med oss längre!

Ljuslyktan är mitt senaste fynd, den hittade jag i en butik som vanligtvis säljer matvaror. Jag kunde inte motstå den och att den sen hade ett väldigt bra pris gjorde inte saken sämre. Jag tänker använda den till jul istället för adventsljusstake i ett av mina fönster. Då ska den fyllas med julgrönt och en ljusslinga! Men idag tänder jag den för nära och kära!

Ha det gott mina vänner och var rädda om varandra!
Kram
Susanne


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar