söndag 2 mars 2014

Goe...

... fika!

Är det någon mer än jag som tyckte att denna veckan gick fortare än vanligt? Men nu är äntligen februari över och jag hoppas att komma ur koman som denna gråa månad orsakat!

Även om det inte verkar så idag då allt är grått. Så för att pigga upp mig denna gråa söndag fick det bli lite goefika med en trevlig kollega. Idag bjöd jag på Marys Cupcakemunkar med limesocker. Låter kanske lite konstigt med de smakade bra, tyckte min fikagäst i alla fall!


Vi invigde även mitt fynd från förra helgen,då jag var i Malmö hos dottern. Jag hittade dessa trevlig koppar, som får mig att tänka på café, väldigt billigt. Jag gillar ju vitt porslin och de är goda att dricka ur också!

Som sagt tillbringade jag en del av förra helgen hos dottern i storstaden. Det blev några intensiva dagar med mycket shopping. Det är så roligt att handla med dottern, vi gillar ofta samma saker! Fast det gav mig även lite träningsvärk av allt promenerande och bärande av kassar. *fniss*

Imorgon är det mysiga måndag igen och ny vecka med förhoppningsvis lite vårsol!

Ha det gott!
Kram
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar