söndag 30 mars 2014

Trevlig...

... resa!

Det var ett tag sedan! Men som jag skrev i förra inlägget har jag varit på en liten utflykt till Huvudstaden, för att hälsa på min kära syster av en speciell anledning. Jag åkte förra onsdagen och kom hem i måndag och har man varit borta från jobbet fyra dagar så har man lite att göra när man kommer tillbaka! Fast det får väl räknas som något positivt, det hade varit värre om det inte hade märkts att man varit borta!

Det var snökaos när jag kom dit men den försvann ganska snabbt och sen bjöd Stockholm på ett underbart vårväder! En del roligheter hann jag med; överst på listan stod ett besök på Leilas General Store! Vilken fantastisk butik, särskilt för en mat- och inredningsnörd som jag. Allt var så fint, interiören var som att komma in i ett annat århundrade. Ja, den måste upplevas....


Ett besök på Zetas trädgård blev det också, en vacker trädgårdsbutik och ett trevligt café i härlig miljö! Givetvis blev det lite handlat här också; bland annat köpte jag de här små vaserna. Perfekta för alla de härliga småblommorna som kommit upp nu. Här har jag satt i scillor av olika slag!

Lite spring på stan i de vanliga butikerna och en söndag på Söder med brunch och promenad hann jag också med!

Idag har vi blivit "lurade" på en timme, så det svårt att hinna med allt som är planerat..... *fniss*.  Men kanske det blir en stund i trädgården innan det är fotbollsdags! (jag erkänner, jag är lite av en fotbollsnörd också)

Ha en härlig söndag och en fortsatt bra vecka!
Kram!
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar