måndag 17 mars 2014

Mina...

 ... raringar!

Ännu en vecka i fullt tempo. Jag tror jag drabbats av vårtrötthet, tydligen kan man få för mycket ljus också! Men idag är det mysiga måndag och en ny spännande vecka. Jag ska ut på ett litet äventyr, för vissa är det säkert inget märkvärdigt men jag ser fram emot det iallafall. Jag ska besöka "systra min" i huvudstaden några dagar. Jag behöver inte så mycket, bara bryta vardagen lite, så är jag nöjd. Och lite shopping är väl aldrig fel...

I helgen tog jag lilla Mamsen på en liten utflykt, bland annat blev det ett besök i en stor tygaffär. Det var livsfarligt, där fanns det mycket roligt! Det blev lite till mina "Bodenprojekt", måste nog börja lite smått nu...


Jag är så glad över mina små raringar i köksfönstret, pelargoner betyder mycket för mig. De vita köpte jag för ett par veckor sedan och de rosa hittade jag i helgen. Sen hade jag sådan tur att jag hittade två vita plåtkrukor också som kompletterade de jag redan hade. Jag tycker det är fint att de inte är likadana bara materialet är samma! Det behövs inte så mycket för att man ska bli glad. Nu ska jag bara hitta nya gardiner till köket också, vem vet kanske jag hittar några i storstaden! *fniss*


Vet ni vad jag mer hittade i helgen? Mina första vitsippor. Tror inte det finns något bättre än att köra näsan i en nyplockad bukett med vitsippor!

Ha en bra vecka!
Ni vet väl att ni även kan följa mig på Instagram under franmittkok!
Kram
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar