lördag 24 maj 2014

Mys...

... helg!

Japp, nu var det helg igen! Dagarna bara springer iväg och jag hinner inte med.... Nästa helg ska vi öppna boden så jag har en hel del att stå i. Ja trodde nämligen att vi skulle öppna om två veckor! Så det blir till att ligga i under veckan!


Även om jag inte firade min födelsedag har jag blivit uppvaktat med blommor, presentkort och fina presenter. För en del av pengarna köpte jag dessa underbara glasklockor. Jag älskar glasklockor och när jag hittade dessa kunde jag inte motstå, de skiljer sig ganska mycket från de jag har. Dessa har bland annat hål upptill så man kan sätta växter i dem. Just nu fick det bli en fjäder och en falnad ros, jag tyckte den var så vacker i sin färg och form även när den vissnat.! Det som är så bra är att man kan lätt kan förändra inredningen genom att sätta något annat under dem, beroende på humör!

Snart ska jag hämta mina hjärtan på stationen, de ska vara hemma över helgen. Det är så roligt när de är här, det blir lite liv i huset! Min tanke var att jag skulle utnyttja dem till lite trädgårdsarbete, men nattens regn- och åskoväder ställer till det och det ska tydligen regna hela dagen. Så det får väl bli en mysdag inne istället. Men först ska det bli en runda i vår fina lilla stad!

Imorgon firar vi Mors dag, fast jag försöker uppskatta min mamma så ofta jag kan! Hon är verkligen en person som jag ser upp till och beundrar! Hon är min idol.....

Ha en härlig helg!
Kram
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar