tisdag 1 juli 2014

Göra...



... ingenting!

Ja, då var det ett tag sedan igen, men nu är jag här! Vet ni vad? Igår började jag min semester och det ska bli så skönt med lite ledighet efter en jobbig vår. Och så kom ju solen också...

Jag har inget särskilt inplanerat utan tänker ta dagarna som de kommer. Det är så skönt med orörda dagar utan en massa måsten. Det blir förstås en del dagar i Boden men det är bara roligt! En och annan dagsutflykt blir det nog också. Ett måste har jag dock och det är att röja i källaren, men som tur är brukar snälla mamma hjälpa mig och jag vet ingen som är så effektiv som hon.*fniss*


Det bästa är nog att sitta i skuggan under plommonträdet och dofta på min underbara honungsros som slingar sig upp i hela trädet. Just nu är det helt fullt med gulvita väldoftande blommor! Där sitter jag lite som Ferdinand och luktar på blommorna! Fast jag har en god bok med mig...

Denna vecka är det faktiskt lite inbokat för imorgon börjar vår fina Stadsfestival. Då blir det marknader, både sommarmarknad och medeltidsmarknad, loppisar, tivoli, kända artister som uppträder (och det kostar ingenting) och mycket, mycket mer. Och förhoppningsvis ljumna kvällar med många glada kända och okända människor i stan. Det bästa av allt är att min kära syster kommer "him" en sväng för att ta del av festivalen!

Nä, nu måste jag koncentrera mig på fotbollen, ja jag gillar fotboll så jag njuter varje kväll!

Ha det gott mina vänner och ta det lugnt!
Kram
Susanne



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar