tisdag 29 juli 2014

Ett litet...


.... livstecken!

Här kommer ett litet livstecken från mig, det är ju ett tag sedan förra inlägget! Dagarna har rullat på utan några större äventyr och nu är man inne på sista semesterveckan och som vanligt har det gått alldeles för fort! Det har inte blivit riktigt som jag hade tänkt mig men så kan det bli ibland...


Hur har ni det i värmen? Själv tycker jag det är lite för varmt, faktiskt! Men kvällarna och mornarna är sköna så de tillbringar jag gärna på min veranda. Ligga ute i soffan och läsa tills det börjar mörkna är en härlig känsla!

Imorgon är det dags att stå i boden igen, jag har inte varit där på en vecka så det ska bli spännande och se om man sålt något!

Sen blir det kanske lite tillverkning på torsdag och fredag för på lördag är det Nostalgidag i lilla Hörvik. Vi i Boden har några bord där och visa upp våra alster och förhoppningsvis sälja ett och annat! Det blir en massa aktiviteter, husvisningar, mat och musik. Så har ni inget för er så är det ett trevlig utflyktsmål på lördag!

Ha det gott!
Kram
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar