torsdag 5 augusti 2010

Tillbaka till...


... verkligheten!

Förmodligen kommer det vara lite si och så med mina blogginlägg ett tag nu. Jag har stora problem med mitt bredband, min telefon och även med mitt mobila bredband. Gud vad man är beroende. Man kan inte: 1) se vilka man ska kontakta vid ovanstående problem, 2) kolla sina mail, 3) hålla koll på sina FB-vänner *fniss*, 4) kolla sina favoritbloggar, 5) se om de fått hem något trevligt i webbutikerna! Jag har fått åka hem till föräldrarna för att kunna skriva detta, så att ni inte tror att jag har slutat blogga!

Som sagt var; tillbaka till verkligheten. Jag har börjat jobba denna vecka, jag mjukstartade med att jobba tre dagar. Det var lagom! Jobba förresten, jag fick agera flyttkarl istället. Man har renoverat mitt kontor under semestern och nu skulle allt på plats igen. Men det blev bra!

Det är ny månad också, jag gillar Augusti. Det är dock lite vemodigt när man tänker tillbaka på sommaren och allt man gjort och inte gjort men också tid för nystart, man återvänder efter semester och ledighet, redo (förhoppningsvis) för nya tag.

Ikväll blir det en liten kräftskiva hemma hos föräldrarna. Min syster från Stockholm har varit ”himma” ett par dagar och ska åka hem imorgon igen. Detta ska vi fira *fniss*!

Ha det gott mina vänner, så hörs vi (när det nu blir)!

Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar