tisdag 9 november 2010

Jag har drabbats av...


... Novemberkoma!

Jag har ingen lust att göra någonting, önskar jag kunde vara hemma och bara ligga på soffan under en filt och läsa en god bok eller titta på film. Men så fungerar det tyvärr inte här i livet, så det är bara att bita ihop!

Idag är det plötsligt tisdag, helgen gick fort som vanligt och det var full rulle! Jag bar upp saker och jag bar ner saker. Jag tömde skåp och hyllor och tog en tur på minnenas väg!

Hittade saker som är förknippade med olika minnen, fotoalbum och mycket mer. Det var både roligt och jobbigt!

I lördags bjöd jag mamma och pappa på middag. Det blev ankbröst, något som jag aldrig tidigare tillagat, men varmt kan rekommendera! Till det serverade jag en hallonsås (inte riktigt som det låter), ugnsbakade småpotatisar och getostbakade äpplen, det var jättegott, om jag får säga det själv! Till dessert blev det en chokladkaka med fudgeglasyr!

Den fina brödburken på bilden fick jag av min snälla dotter förra veckan!

Ha en fortsatt bra vecka mina vänner!

Kraam

Susanne

1 kommentar:

  1. Hej Susanne!
    Jag tror att väldigt många människor känner det så. Jag brukar klara november bra, men jag har februari som årets tråkigaste månad. Det bästa är att bara vänta ut det hela med en god bok och passa på att mysa ordentligt.
    // Tina
    P.S Det var en mycket fin brödburk du fick D.S

    SvaraRadera