tisdag 2 november 2010

Denna vecka...


... är det höstlov!

För en del iallafall!

Igår var jag faktiskt ledig och var på shoppingtur i metropolen Malmö tillsammans med dotter och mor! Det blev först en runda på stan med lite småshopping. Därefter en tur till det stora varuhuset med de platta paketen! Där blev det en hel del shopping, mest småsaker och lite till mitt "nya" vardagsrum/matrum och värmeljus förstås *ler*. Det är alltid kul med lite nytt!

Imorgon är det höstmarknad i vår lilla stad, så det blir väl en runda där om vädret tillåter. Det enda jag brukar köpa på "markat" är kryddor och jag behöver fylla på förrådet!

Nu har jag bestämt mig för vilken färg jag ska ha på väggarna, så det ska också inhandlas imorgon!

Ha en fortsatt härlig vecka!

Kram
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar