torsdag 25 november 2010

Tjoho...

…jag är tillbaka!


Nej, jag har inte varit bortrest, utan jag har varit i en djup Novemberkoma. Men nu har jag vaknat igen!

Igår hade jag semester för att få i ordning här hemma. Jag putsade fönster, bar lådor, flyttade möbler, hängde upp gardiner, satte fram ljusstakarna, hängde upp stjärnor och planterade några hyacinter (ingen semester direkt). Nu är det bara det roliga kvar, nämligen pyntet som gör det där lilla extra. Sen så är det färdigt för att fira advent, i alla fall på nedervåningen!

Ovanvåningen och utomhus får jag fixa i helgen (om vädret tillåter)!

Nu i december kommer det att bli lite mer bloggande från min sida, eftersom jag tänker ha en adventskalenderblogg med en ny ”lucka” varje dag fram till jul! Där tänker jag dela med mig av lite allt möjligt: lite pysseltips, paketinslagning, godisrecept, andra recept, gåbortspresenter, dekorationer, annat smått och gott eller bara en trevlig bild. Jag hoppas något kan inspirera er eller bara få er på lite gott julhumör!

Imorgon är det fredag och då blir det ett besök på den lokala julmarknaden!

Ha det gott mina vänner!

Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar