lördag 13 november 2010

Jag har inte...

...glömt er, kära bloggläsare!

Men just nu har jag lite bloggtorka, jag väntar på och planerar inför första advent, då en härlig tid börjar! Som ni säkert förstår är jag en stor fantast av julen, med allt vad det innebär (fast inte hysterin)! Men mer om detta kommer på bloggen framöver. Jag hoppas bara att renoveringen är klar tills dess!

Idag har jag varit en runda i stan för att handla lite presenter, det är ju Fars Dag imorgon! Ikväll är jag bortbjuden på middag hos en kär väninna och då får man ju ha något med sig!

Eftermiddagen har ägnats åt lite paketinslagning och korttillverkning! Presenten på bilden är till en kollega som ska gå i pension i veckan! (det är ingen risk att hon ser den, hon är inte så bra på datorer)

Ha en härlig fortsättning på helgen!

Kram
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar