fredag 20 maj 2011

Väl...



...doft!

Vilken vecka! Det har varit regn och sol, sol och regn och det gäller inte bara vädret! Tyvärr har bloggen blivit lidande denna vecka för det har varit mycket på jobbet och huvudet har inte varit så klart när jag kommit hem! Men här är en liten uppdatering av veckan!

I lördags var jag på en fantastisk teaterpremiär i Malmö (se tidigare inlägg) det var jättebra och givetvis var dottern strålande *fniss*. Jag fattar inte att de kan komma ihåg all text och på engelska dessutom samt agera så bra! De var jätteduktig hela gänget! Vi fikade också med dotterns pojkväns föräldrar (ja, det har gått så långt :o) de var supertrevliga, det var som vi hade träffats förr!

Söndagen ägnades åt lite trädgårdsarbete som jag kommer att återkomma till i ett annat inlägg. Jag hann även med lite "pryttel"tillverkning, det närmar sig ju!

Sen rullade veckan på jag kommer knappt ihåg vad jag har gjort! Men nu är det fredag och helgen väntar!

Gissa vad? Det blir en tur till Malmö denna helgen också, börjar bli riktigt berest *fniss*. Systra min från Stockholm ska resa ner för att titta på dotterns pjäs och jag tyckte det var lite taskigt att hon skulle få tillbringa helgen själv i Malmö så jag "offrade" mig! Så imorgon blir det både shopping, god middag (hoppas jag) ännu ett teaterbesök och övernattning på ett litet mysigt hotell. Det ska bli kul att få umgås lite med min syster, tyvärr blir det allt för sällan. Och så hoppas jag det blir en härlig hotellfrukost på söndag!

Ute blommar det för fullt, synd att man inte hinner njuta så mycket som man skulle vilja! De rara, väldoftande liljekonvaljerna fick jag av M för jag har varit hjälpsam! Det lönar sig att vara snäll!

Skön helg till er alla, ha det gott!

Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar