tisdag 31 maj 2011

Nu är det...


... snart dags!

Idag blir det bara ett kort inlägg,  jag har ganska mycket att stå i!

På torsdag öppnar vi Hantverksboden i lilla Hällevik och jag ska sälja mina egna saker, spännande och lite läskigt! Imorgon ska vi städa och ställa dit alla saker som är till försäljning, tur att de andra "tanterna" är rutinerade för jag har ingen aning om hur det går till. Men förhoppningsvis lär jag mig!

Idag håller jag också på att förbereda morgondagens personalsamkväm med mitt ena jobb, det lagas mat och ordnas lite andra "skojsigheter"! (ni behöver inte vara rädda, det är inget farligt jag lovar)

Tillbaka till "boden"; på bilden ser ni lite marmelad som jag kommer att ha till försäljning och sen har jag mycket mycket mer! Det är kuddfodral, sommarfåglar, lavendelvingar, fjärilstavlor, askar och lite till! Sen kommer det säkert fler saker efterhand!

Jag återkommer imorgon eller på torsdagmorgon (kan ju bli lite tajt med tiden imorgon) med bilder från boden och öppentider! Och när jag ska vara där och hålla i försäljningen *fniss*!

Vi hörs!
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar