måndag 2 maj 2011

Sneak...

...preview!

Ännu en mysig måndag vilket innebär ny vecka och nya tag!

Det blev lite trädgårdsarbete i helgen och i dag var min käre far här och klippte gräset, så nu ser det faktiskt ganska okej ut! Jag har lite nya planer för trädgården, men det tar vi en annan gång!

Idag får ni en liten tjuvtitt på en av "pryttlarna" jag tillverkat till sommarens projekt! Men jag har mycket kvar att tillverka så det blir väl att lägga på ett kol så jag har något att sälja första helgen vi har öppet!

Men idag blir det inget, för jag fick världens huvudvärk när jag kom hem från jobbet och imorgon ska jag på bio och titta på snyggingarna i Thor! Dottern har redan sett den en gång och hon säger att man måste haklapp! *fniss*

Nu blir det lite vila och förhoppningsvis försvinner huvudvärken!

Ha en fortsatt bra vecka!

Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar