lördag 6 augusti 2011

Jaha, det var...

... den semestern!

Nu är den över för denna gången; semestern alltså! Jag har aldrig varit med om en semester som gått så fort, vad sista veckan tog vägen har jag ingen aning om! Jag vet inte om det är bra eller dåligt när det går fort; det är väl bra för det tyder på att man har haft det bra och dåligt är väl att jag känner mig inte redo att börja jobba ännu! Men man kommer fort in i rutinerna igen och så blir det nog en mini mini semester i september då jag och dottern förmodligen tar en tur tll huvudstaden!



För att komma in i rutinerna gjorde vi (dottern och jag) en helt vanlig lördag, det vill säga loppisbesök, en runda i staden och fika hos föräldrarna! Det blev lite fynd på loppisen; de fina flaskorna i en härlig grönblå färg med hederliga patentkorkar och några böcker. Jag ska inte läsa böckerna, jag köpte dem för de hade fina färger och passade bra på mitt skåp i vardagsrummet! Dottern hade också lite med sig hem!

Ikväll ska vi på 25-årskalas, det ska blir kul, det är alltid roligt att träffa släkten! Imorgon ska jag stå i boden och förhoppninsvis sälja lite pryttel, så jag hinner nog inte med någon söndagsångest!

Ha det gott!

Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar