lördag 20 augusti 2011

Lite...



...nytt!

Äntligen ett inlägg! Eftersom det har varit ännu en "hysterisk" vecka på jobbet har det inte blivit något skrivet på bloggen denna veckan heller. Dels har jag varit helt slut när jag kommit hem och ofta somnat på soffan och sen har jag absolut inte haft någon inspiration och därför inte haft något att skriva om. Och eftersom min blogg ska vara positiv så kan jag inte skriva om jobbet *fniss*. Nej, så farligt är det inte! Efter denna veckan lugnar det förhoppningsvis ner sig lite och jag får lite mer tid över till bloggen, jag tycker ju det är så roligt att blogga och fotografera!

Lite inspiration fick jag i onsdags när jag var nere i vår lilla stad (ett jobbärende). Jag var inne i en av våra affärer som säljer en del inredningsdetaljer och hittade dessa fina krukorna på bilden. Jag var bara tvungen att köpa dem, mest för att pigga upp mig själv! Men de blev perfekta i mitt vardagsrum. Jag satte i min favoritväxt "Plättar i luften" i dem, det är en perfekt "inredningsväxt" de är skira och liksom fyller så bra! Jag blev väldigt nöjd! Men det fanns hur mycket till som jag ville ha! Men man får ta lite i taget.

Idag är det trädgårdsdag i vår lilla stad, med många fina utställare! Det brukar vara trevligt men tyvärr har jag inte möjlighet att besöka evenemanget *snyft* eftersom jag ska jobba idag också (i boden). Det blir nog inte som många besökare i boden idag eftersom semestern är slut för de flesta. Så har ni inte varit och besökt mig, har ni chansen idag *fniss*! Det finns fortfarande lite varor kvar, nästa helg stänger vi!

Ha en riktig skön helg!
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar