söndag 12 februari 2012

Hjärte...

...fint!

Har ni varit ute och gjort några snöänglar idag?

Denna helg har jag faktiskt varit lite nyttig! I lördags var jag en runda på stan med lilla mamsen, det blev även en snabbrunda på loppiset eftersom jag var ute efter något speciellt. Jag hittade det jag skulle ha till ett projekt som jag ägnat mig åt i helgen. Tyvärr kan jag inte avslöja vad det är eftersom det är en present till en som jag tror läser min blogg! Kanske jag avslöjar det längre fram, det beror på hur det mottogs *fniss*! Jag har också hunnit läsa ut min bok (se förra inlägget) och jobbat lite!


I veckan är det tydligen alla hjärtans dag! En dag som jag inte firar. Jag försöker däremot visa omtanke och värme varje dag istället! Jag ska faktiskt tillbringa kvällen tillsammans med några kollegor, vi ska gå på föreläsning med komikern Pia Johansson (det är jobbet som bjuder). Men för att visa er extra omtanke har jag gjort ett "Hjärtefint" till er!

Jag klippte tio stycken ganska stora hjärtan i olika fina papper. Nu är jag galen i fina papper så jag har lite att välja på! Men det går jättebra med till exempel gammalt bokpapper, kraftpapper, notpapper, bakplåtspapper. Jag gjorde mitt i lite vintagefärgat och svart, men det är jättefint med olika sorters vitt papper också, man kan skriva egna små kärleksord eller dikter på pappret!


Sätt ihop alla hjärtana och fäst ihop dem på mitten, vill du göra det enkelt för dig använd häftapparaten, jag sydde ihop mina hjärtan för hand! Jag hängde dit två pärlor och satte i ett matchande band att hänga det i! Sen är det bara att hänga upp eller ge bort till någon du håller kär!

Nu kommer jag att göra ett ofrivilligt blogguppehåll på två veckor! Jag ska ägna mig åt en annan mycket viktig sak! Men jag kommer tillbaka, jag lovar!

Ha en bra vecka!
Jättekram
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar