onsdag 29 februari 2012

Mitt...

201:a inlägg! 

Har ni fått några vårkänslor?

Idag kom jag faktiskt hem från jobbet i hyfsad tid och hade tillräcklig med ork att gå en promenad i solen, tänk att, fast klockan var halv fem, var det 10 grader varmt. Underbart! Det hade varit en härlig promenad om det inte varit för (nu blir jag lite negativ) all hundbajs. Jag brukar gå en runda över ett område med gräs och träd innan man kommer till skogen. Och där fick jag verkligen gå zick-zack mellan högarna. Väldigt trist, det är inte lätt att njuta av solen när man måste titta ner hela tiden för att inte trampa i en hög!


Men jag blev lite gladare när jag hittade lite fina kvistar med vide, de fick även sällskap av några söta snödroppar! Nu kom helgens loppisfynd (se förra inlägget) till nytta, jag satte nämligen blommorna i en av de små kopparna, visst blev det fint?

Ha det gott!
Kram
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar