fredag 3 februari 2012

Ofrivilligt...

... uppehåll!

Även denna veckan har det blivit ett ofrivilligt blogguppehåll. All min energi har gått åt till jobbet! Men nu är det fredag och jag gick hem vid middagstid idag och en härlig helg helt utan planer väntar. Fast det är så jä*la kallt bara!

Jag gjorde ett försök att vara lite ledig i onsdagseftermiddag, då jag och dottern åkte till den större grannstaden för att kolla in lite vårnyheter både på inrednings- och klädfronten (men mycket av tiden gick till jobbsamtal). Hittade jag något vårnytt då? Nej inte ett dugg, men dottern däremot hittade massor som vanligt. Det måste vara mig det är fel på *fniss*!


Idag blev det inga tulpaner utan två söta primulor att sätta på köksborden. Jag planterade dem i min vita soppterrin, det blev fräscht och fint tycker jag. Skålen är verkligen ett riktig loppisfynd, den kostade mig endast några tior. Jag har sett likadana som kostar tio gånger så mycket! Duken med det fina monogrammet är egentligen en kökshanduk (det enda som inhandlades i onsdags) som jag förvandlade till en duk, som passar perfekt till mina gardiner!

Ha en riktigt skön helg!
Kram
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar