söndag 26 februari 2012

Jag är...

... tillbaka!

Nu så är jag här igen, jag har saknat er!
Vad gillar ni min nya layout?

Att jag har haft ett uppehåll beror på att jag varit och besökt min syster i den kungliga huvudstaden! Det har inte varit någon nöjesresa, kanske jag berättar anledningen vid ett annat tillfälle. Fast man kan ju inte besöka storstaden utan att en runda på stan (det blev faktiskt två)! Det blev ett litet besök på lördagen, fast då fastnade jag i Hötorgshallen dreglande över alla godsaker som såldes där (paradiset för en matnörd som jag)! Andra rundan blev på måndagen (lite mindre folk då), men hör och häpna, jag handlade ingenting. Förmodligen var fokuset på annat och shoppingradarn avstängd *fniss*!


Men denna helgen har varit en alldeles vanlig härlig helg! Dottern har varit hemma och naturligtvis blev det ett loppisbesök igår och då handlade jag! Jag hittade dessa moccakopparna (6 st) i de nya innefärgerna "smutsig pasteller" (det har varit mina färger i många år) för en väldigt billig peng. Jag har kollat lite på nätet och där kostar de ganska så mycket mer. Min tanke var ju som vanligt att använda dem till annat än de är till för och sälja dem i sommar i boden, men nu vet jag inte, får se! Visst är den rosa en riktig prinsesskopp?

Ha en härlig söndag och mysig måndag!
Kram
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar