söndag 11 mars 2012

Söndags...

... bak!

Min ambition att blogga lite mer denna veckan, gick i stöpet! Men just nu är det så mycket annat som kräver fokus och då orken tryter, minskar inspirationen också!  Det kommer nog fortsätta att vara lite si och så med bloggande framöver! Men jag kommer inte att överge er helt, det kanske inte blir lika ofta som tidigare. Men vem vet, plötligt så dyker den upp, inspirationen!

Men nu är det söndag och jag ska inte skriva något om det härliga vädret eller att rätt låt vann Melodifestivalen eller de fina medaljerna i Skidskytte-VM*fniss*!


Idag har jag bakat bröd. Det är något jag brukar göra på söndagarna (för det mesta), jag tycker det är roligt och avkopplande och sen är det ju gott också! Det blir ofta olika sorter (mycket beror på vad som finns hemma), det är ju det som är det roliga, att prova något nytt! Fast denna gången blev det en gammal favorit, vanliga hederliga gammeldags Hålkakakor! Tänk att så vanliga ingredienser kan bli så gott! Vill ni prova, det är inte så svårt som ni tror, hittar ni receptet här!


Den fina måttsatsen i porslin har jag köpt på Granit!


Imorgon är det ny vecka, ha det gott!
Kram
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar