söndag 4 mars 2012

Vår...

... fönster!

Nu när man är inne i första vårmånaden och vädret är ljuvligt börjar kreativiteten och viljan att ändra om lite, vakna till liv! Det enklaste och förmodligen billigaste sättet att få lite förändring är lite nya blommor och krukor!


Så när jag såg att de fått hem min absoluta favoritblomma Mårbackapelargoner i blomsteraffären var jag bara tvungen att ha dem, de går inte att motstå!


Även min ljuslykta/lampa fick lite nytt (fast gammalt). Jag la dit några ägg som jag dekorerat och lite fina fjädrar! Jag tycker inte ägg bara är till påsk, de är betyder vår för mig!

Så lite behövs det för att det ska bli en stor förändring i mitt kök!

Annars har min helg varit ganska lugn. Jag har läst, tvättat, bakat bröd och varit på shoppingrunda i vår lilla stad. Det ska även ätas söndagmiddag senare idag hemma hos föräldrarna, eftersom min kära syster är "himma" på ett kort besök från huvudstaden!

Ha en mysig måndag och en bra start på veckan!
Kram
Susanne

1 kommentar:

  1. Åh, mårbackapelargoner är underbara! Mina favoriter med=)

    SvaraRadera