fredag 11 maj 2012

Ännu en ....

 ... vecka!

Jaha då var det härliga fredag igen! Det har varit en intensiv vecka med utbildning, besök på det stora möbelvaruhuset och jobb. Och så har jag firat födelsedag!


Det blev en bra dag med jobb som vanlig och sedan bjöd föräldrarna mig och dottern på en fantastisk god middag och paket fick jag också! Jag fick bland annat nya dynor, eller snarare tyg till nya dynor inklusive sömnad, till verandan. Två fina utekrukor och presentkort till växter som ska planteras i dem. Av dottern fick jag en box med filmer (brittiska klassiker) och den jättefina fågelburen på bilden! Den bli perfekt att ha på verandan i sommar!

Imorgon fortsätter vi firandet med en tripp till Malmö, jag och dottern! Tyvärr ska väl inte vädret bli det bästa men vi får det nog trevligt ändå. Som avslutning på dagen ska vi äta middag hos dotterns "svärföräldrar"!

På söndag får jag nog vila *fniss* och sen ska verandan städas och pyntas färdig! Sen håller vi tummarna att det blir lite värme så vi kan ha vin- och skvallerkväll på verandan!

Ha en go helg!
Kram
Susanne



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar