lördag 5 maj 2012

Sköna Maj...

... välkommen!

Oj, oj nu vill jag stoppa tiden lite, för det var väldigt vad den går fort! Maj är min favoritmånad då allt blommar och slår ut och jag vill hinna njuta av allt det vackra!

Det har varit en konstig vecka, vi har både firat Valborg och Första maj och eftersom det var helg mitt i veckan är jag inte riktigt överens vilken dag det är, men det var skönt med lite extra ledigt!

Jag hoppas ni hade en härlig helg för det hade jag. Den tillbringade med familjen eftersom min kära syster var på besök. Det blev många goda middagar hos föräldrarna och goa skratt. Men första maj tillbringade jag i trädgården vilket resulterade i regäl träningsvärk,men den var ju gratis!


Under maj månad kommer det nog bli lite si och så med mina inlägg, det är mycket annat nu som kräver min uppmärksamhet både på jobbet och hemma, med bland annat prytteltillverkning, Det närmar sig nämligen första juni då vi öppnar vår bod, så jag har mycket som ska göras! Bland annat de söta fåglarna, på bilden, som sitter på en knotig gammal gren. De fick ersätta påskäggen i min lykta som står i köksfönstret!

Igårkväll hade min arbetsgivare (kommunen) anordnat fest för alla anställda, det var jättetrevligt med god mat och dans (träningsvärk idag igen *fniss*).Tack alla ni som gjorde min kväll rolig! (extra tack till A:s dotter för skjutsen).

Ha en härlig helg, vi hörs!
Kramar
Susanne



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar