lördag 9 juni 2012

Full...

... rulle!

Hej mina vänner! Ännu en vecka utan inlägg, men det har varit fullt upp! Så är det när man jobbar i skolans värld (administrativt på tre olika enheter) veckorna före skolavslutningen. Då är det mycket, så jag har varit rätt tom i huvudet när jag kommit hem!


Men lite annat har jag hunnit med, fast inte allt som jag önskat. Vädret visar inte sina bästa sida så utearbetet har fått ligga på is! Men det har blivit lite tillverkning; bland annat marmelader, örtsalt, ljusmanschetter och lite annat smått. Lagret behövde fyllas på *fniss*!


Vi öppnade Boden förra helgen och trots det dåliga vädret kom det besökare. Idag är det min tur att stå för försäljningen, så har ni inget för er så kan ni ta en tur till härliga Hällevik och hälsa på mig! Det är inget köptvång *fniss*!

Nu hörs vi nog inte förrän nästa helg för denna veckan är helt galen men jobb...

Ha en fin helg och rocka lugnt!
Kram
Susanne


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar