torsdag 28 juni 2012

Tänker göra...

... ingenting!

Vet ni vad? Idag börjar jag min sommarledighet och det känns... ja underbart. Så idag har jag tänkt göra ingenting! Fast jag är sugen på en liten utflykt, vi får se vad det blir! Visst är det härligt med orörda dagar, utan krav och måsten, bara göra det som faller in *fniss*! Och nu kommer ju också det fina vädret...

Men jag kan inte lata mig så länge. Nästa vecka är det nämligen Medeltidsmarknad i vår lilla stad och vi i boden ska ha några bord där, så lite tillverkning måste det nog bli iallafall, fast det är så roligt. Både att sälja och tillverka. Just nu är jag på gång att tillverka smycken som jag är väldigt nyfiken på, hoppas de blir som jag tänkt mig!



På tal om sälja, jag jobbade i boden på midsommardagen och gissa om det var mycket folk. Det kom över trehundra besökare så ibland var det väldigt trångt i den lilla stugan *fniss* och det fanns inte tid till att varken äta eller pausa, men oj vad roligt det var!



Mina ljuvliga rosor blommar för fullt just nu och kommer att göra det fram till frosten, visst är de fina! Satte några på mitt ljusfat tillsammans med mina "Två små fåglar på en gren" (som finns till försäljning *fniss*), jag tycker de är ljuvliga (rosorna alltså) och de sprider en ljuvlig doft!

Nej, nu ska jag nog planera en liten utflykt!

Ha det gott!
Kramar
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar