fredag 10 augusti 2012

Inget långt...



... inlägg!

Oh, vad jag kommer att sakna de lugna mornarna man kan unna sig när man är ledig. Denna vecka har jag både jobbat och varit lite ledig, en lagom mjukstart! För nästa vecka drar det igång på allvar!

Idag blir det inget långt inlägg, det har inte hänt så mycket som är värt att berätta, sen har det ju ägnats mycket tid till OS *fniss*!


Som jag har väntat på lampan som nu pryder mitt lilla bord i matrummet. Varje gång jag har haft möjlighet att köpa den på det stora möbelvaruhuset, så har den varit slut. Men när jag var där förra veckan så hade några stycken kvar. Gissa om jag blev glad och den passade så bra hos mig! Satte till några stora härliga vita hortensior, de är så maffiga med sina stora blommor!

Nu har jag bestämt mig för att göra om lite i mitt kök, det ska blir lite nytt på väggarna, så nu har jag börjat tömma och slänga lite. Ser verkligen fram emot detta, äntligen ska jag få mitt riktiga lantkök!

Imorgon är det jobb i boden igen och det blir nog en dag med mycket besökare, för det pågår en Jazzfestival i det lilla samhället och de räknar med flera tusen besökare och några av dem letar sig säkert in i boden också!

Ha en härlig helg!
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar