lördag 18 augusti 2012

Rolig..


... helg!

Puh, äntligen helg och lite lugnt (förhoppningsvis), det kan behövas efter en väldigt intensiv arbetsvecka! Därför har det inte duggat tätt med inläggen denna vecka, men jag ska skärpa mig *fniss*, förhoppningsvis kommer inspirationen när allt lugnat ner sig lite!

Här hemma är det lite kaos för tillfället, jag (läs; min kära pappa) har börjat fixa till mitt kök!. Det är ingen storrenovering på gång men ibland räcker det med det lilla för att förändringen ska bli stor! Så nu längtar jag till att det ska bli färdigt så jag kan börja inreda och skaffa lite nya inredningsdetaljer till köket!  Jag återkommer med resultatet *fniss igen*!


Igår när jag körde hem efter en trevlig lunch med kollegorna på mitt ena jobb, åkte jag förbi en liten butik på vägen som hade utförsäljning. Det kunde man ju inte missa och vilken tur att jag stannade till jag hitta nämligen denna fina skylt som nu ska få hänga i min trapp. Namnen är busstopp i London, så det blir en liten nostlgitripp varje gång jag går förbi den. För sådär tio år sedan var vi väldigt ofta i London (billiga flyg och bekant med lägenhet) och då stod dessa namn på "vår" buss. Åh, vad jag vill dit igen!

Idag har vi trädgårdsdag i vår lilla stad, det brukar vara en väldigt trevlig tillställning med många utställare och besökare. Jag hoppas jag hittar lite nya växter till mina krukor på framsidan! Och imorgon är det min nästsista jobbhelg i boden innan vi stänger för den här säsongen!

Ha en go helg!
Kramar
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar