lördag 4 augusti 2012

Lite...


bilder!

Japp, då var det helg igen, fast det är ju helg alla dagar när man är ledig *fniss*! Denna vecka har gått i ett rasande fart men jag vet iallafall vad jag har gjort; i måndags var det heldag i Malmö med mycket shopping *fniss*. För en gångs skull hittade jag lite, både kläder, inredning och gottigott (visar en annan gång)! I tisdags och onsdags var jag och jobbade lite på mitt riktiga jobb och tillverkade pryttel, i torsdags var jag och jobbade i boden och igår var jag på inköpsrunda av tillverkningsmaterial!

Eftersom det inte händer så mycket annat just nu så bjuder jag på lite bilder från boden (för nytillkomna läsare, se tidigare inlägg) idag! Det mesta är på en del av mina saker eftersom de andra är rädda för "copycats". Bordet i mitten (på bilden ovan) "dukas" om varje vecka, där ska vi alla vara representerade, och vi turas om att fixa det; denna gången är det jag som dekorerat det!

"storsäljaren" ljuspåsar, rosband, servettringar, smycken
askar och boklådor

Ljusmanschetter "två i ett"
lite godsaker


Ha en härlig helg!
Kramar
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar