fredag 31 augusti 2012

Äntligen...

... helg!

Min förhoppning om att denna vecka skulle bli lite lugnare föll pladask. Jag tror att denna veckan slog alla rekord, nästan i alla fall. Men nu tror jag att jag ser ljuset i tunneln *fniss*!

Nu är köket färdigt, ja målning och sånt. Nu återstår lite grovarbete innan det är dags för finliret som är det roligaste. Så helgen ska ägnas åt skåp- och lådrensning, det är inget rolig jobb men det blir bra när man är färdig (hoppas jag)!


För nu vill jag bara hänga upp gardiner, köpa lite nytt och inreda. Det bli nog inga nya gardiner eftersom jag inte hittat några som jag gillar ännu, så de jag köpte förra hösten får hänga med ett tag till. Men när man minst anar det så dyker de som jag vill ha säkert upp! Några nya blommor blir det nog inte heller, även om jag gillar höstblommor så tycker jag mina pelargoner är för fina för att bytas ut. Så de får nog hänga med ett tag till (eller inte). Men lite annat nytt ska det bli!

Så imorgon innan stora renset börjar ska jag nog ta en tur till stan och loppiset och se om det finns något trevligt. Nästa vecka ska ni få se resultatet!

Ha en fin helg mina vänner!
Kram
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar